Tags

, , ,

Ik breng echt uren door op internet. Niet alleen ter onstpanning, maar ook om ideeën op te doen en natuurlijk voor mijn werk. Waar ik de laatste tijd veel naar aan het zoeken ben zijn leuke DIY tutorials. DIY staat voor : Do It Yourself. Dit zijn handige tutorials die je laten zien hoe je zelf leuke spullen kunt maken voor in huis of bijvoorbeeld kleding. Vandaag een aantal website’s waar ik erg leuke DIY inspiratie op heb gedaan. Kijken jullie mee?!

(bron)

 Beautylab: DIY Quote of the Day

Ik ben al een tijd een vaste bezoeker van Beautylab. Ik vind Serena een erg sympathieke dame en ze is ontzettend creatief! Wanneer je dan ook DIY in voert als zoekterm, rollen er heel wat leuke artikelen uit zoals deze.

Beautylab DIY Fragrance Sticks

Nog zo’n geweldig DIY idee! Wanneer je dit gezien hebt krijg je toch spontaan zin om aan de slag te gaan?? 

NSMBL DIY Je lege muur opleuken 

Ik vind deze DIY ook weer zo ontzettend leuk bedacht! Ik ben zelf niet zo van de kleuren en teksten op de muur, maar deze is wel ontzettend leuk gevonden en zeker ook erg makkelijk.

Hey Gorgious DIY Vintage Teacup Candle 

Ik moet binnenkort echt een keer naar de rommelmarkt. Ik MOET dit proberen! Het wordt tijd dat er eens wat andere spulletjes op tafel komen te staan en deze teacup candles passen hier perfect.

Tot zo ver mijn DIY ideeën. Wanneer je op zoek bent naar leuke projecten neem dan zeker een kijkje op Beautylab of word lid van Pinterest.  

Wanneer jullie nog leuke plekjes weten voor DIY tutorials of je hebt zelf een aantal leuke ideeën, laat ze dan achter in de comments!